Media museum
Image default
Zakelijk

De aanvraag invullen voor een gratis Google ADS offerte

De aanvraag invullen voor een gratis Google ADS offerte

Steeds meer bedrijven en ondernemers kiezen voor het uitbesteden van Google ADS. Echter hebben ze niet altijd overal de kennis van waardoor ze vaak een te hoog bedrag per maand betalen. Met een Gratis Google ADS scan en offerte kom je erachter wat het beste bij jouw onderneming past. Zo wordt er vaak gekeken naar wat er mogelijk is met een bepaald budget, in plaats van al het geld maar lukraak uitgeven. Daarnaast wordt hierbij ook nog eens een zoekwoorden onderzoek gedaan. Hierdoor wordt het duidelijk waar de kansen liggen. 

Een ervaren marketeer kan ook zien hoeveel concurrentie er op een bepaald woord is. Soms kan het verstandiger zijn om dan voor een ander zoekwoord of een long tail zoekwoord te kiezen. Op deze manier wordt je nog steeds goed gevonden, maar dan heb je geen extreem hoge rekening. Je kunt het toch niet winnen van de grote concerns, vaak betalen zij tot wel 5 euro per klik op populaire zoekwoorden. Het is mogelijk om dit te overbieden, maar niet iedere klik is een sale. Daarom kijken wij ook altijd even mee naar het totaalplaatje. Het is namelijk winst – kosten en dan moet er ook nog wat leuks voor jezelf overblijven.

Lokaal marketing uitbesteden

We zien steeds vaker dat bedrijven kiezen voor een Professioneel marketing bureau. Vooral als je lokale marketing wil gaan toepassen voor jouw bedrijf dan is dit een verstandige keuze. De ervaren marketeers weten precies hoe ze kunnen opvallen in een bepaalde plaats of regio. Dit gaat namelijk een stuk verder als alleen de plaatsnaam achter het zoekwoord te zetten. De reden waarom een marketingbureau hiervoor wordt ingeschakeld is simpel. Op deze manier wordt het budget namelijk maximaal benut. Als je zelf gaat adverteren verlies vaak honderden euro’s door verkeerde doelgroepen, advertenties of locaties.

Online marketing en Google ADS combineren

Alleen adverteren via platformen zoals Facebook en Google ADS is vandaag de dag niet meer voldoende. Je website moet namelijk ook toegankelijk zijn voor de klant. Het is belangrijk dat er een goede structuur is waarbij de klant maximaal 2 klikken nodig heeft om bij het juiste product uit te komen. Daarnaast is het slim om zowel een korte als een lange uitleg toe te voegen aan producten. Met de korte uitleg bedien je de mensen die snel iets willen kopen en met de uitgebreide uitleg mensen die meer willen weten over een product. Ook SEO optimalisatie is nodig voor een website, want anders leveren de Google ADS advertenties wel kliks op, maar geen verkopen.