Ieder bedrijf heeft enkele gegevens die zij zullen moeten bijhouden, wijzigen en/ of verwerken. Zodoende heeft een bedrijf niet alleen de verantwoordelijkheid om dit voor het eigen bedrijf te doen, maar ook voor de bedrijven/ particulieren die een klant zijn bij het bedrijf. In sommige gevallen kan dit een best rommelig karwei zijn of worden, met name als een bedrijf zich begint uit te breiden. Vroeger moesten de gegevens namelijk allemaal in diverse dossiers bewaard worden en indien er iets veranderd moest worden aan de gegevens, dan moest in de meeste gevallen een hele pagina of zelfs een dossier opnieuw geschreven worden. Echter is dat verleden tijd en zijn de meeste bedrijven sinds de eeuwwisseling overgestapt naar een meer moderne manier van administratie, namelijk de digitale manier. Zodoende konden bedrijven niet alleen meer ruimte vrij maken binnen het bedrijf, maar is het ook overzichtelijker en makkelijker te bewerken. Vandaag de dag is deze manier van gegevensadministratie echter ook al weer achterhaald. Zo kan men vandaag de dag namelijk gebruik maken van de Manager self serviceoftewel de MSS. Dit is een online programma waarin de gegevens van alle werknemers van het bedrijf veilig en overzichtelijk in opgeslagen kunnen worden. Dit programma biedt managers en Human Resource medewerkers namelijk toegang tot de HR-gegevens van alle medewerkers of slechts de afdeling waar zij zich over (moeten) bekommeren. De directeur van het bedrijf heeft de macht om deze managers en medewerkers toe te voegen, zodat zij op ieder moment de gegevens van de werknemers kunnen inzien, beheren of te wijzigen. Echter is dit systeem alleen te gebruiken/ te optimaliseren in combinatie met het systeem van Employee self service. Voor het hoogst haalbare rentabiliteit en de beste mogelijke vorm van optimalisatie van beide systemen en uw personeelsadministratie, dient u dus beide systemen aan te schaffen (zowel de Manager self service als de Employee self service). |
http://www.cbbs.nl |
Goed artikel? Deel hem dan op:
Gerelateerde berichten:
- Sleutelcomponenten van een effectieve ‘contact’-strategie Marketing strategy books Een ‘contact’-strategie voor klantbetrokkenheid definieert hoe, wanneer, waarom en wat u aan uw klanten zult communiceren op belangrijke punten in het klanttraject...
- De voordelen van een SSL-certificaat Tegenwoordig is de online veiligheid belangrijker dan ooit tevoren. Door de lage toetredingsdrempel van het internet kan simpelweg iedereen het platform betreden. Helaas ook de...
- Kies de specialist met de Robomow-service Als u op zoek bent naar de specialist met de beste Robomow-service moet u vooral verder lezen. We gaan namelijk uit te doeken doen met...
- Waarom je professionele dampkappen laten reinigen door een specialist? Ben je werkzaam in de horeca? Dan is de kans groot dat je bedrijf is uitgerust met een professionele grootkeuken. Natuurlijk weet je dat hygiëne...
- De aanvraag invullen voor een gratis Google ADS offerte De aanvraag invullen voor een gratis Google ADS offerte Steeds meer bedrijven en ondernemers kiezen voor het uitbesteden van Google ADS. Echter hebben ze niet...
- Offerte raam PLASTIC VENSTERSMARKT.Vijf jaar geleden was een kunststof raam een innovatie. Ook het prijsverschil tussen houten en kunststof ramen was groot. Maar dankzij de voordelen op...